Saturday 13 September 2014

Wearing the crown, Bearing the crown

hok.. hok.. hok... berhabuk giler blog nih.. berapa tahun xupdate nok geggegegeeg sory lah.. teman quit bz skit lah.. al maklum lah nk naik pangkat jdi MB nanti.. so yang mana masalah tu, boleh jupe teman nah...

orait... (mood serius on).. wearing the crown, bearing the crown.. topik y terlajak _ _ _ _ _ ..
what i try to say here is (speaking london seh).. keberanian, passionate,ketabahan.. bukan semua orang boleh memilikinya tanpa satu semangat yang hebat dan kental.. dan ia bukannya terus ada pada seseorang individu sejak lahir lagi..

bak kata pepatah, rambut sama hitam tapi hati lain-lain.. tpi pe kaitan dengan my topik today.. hurmmm.... ada kaitan jgak kot.. ya lah.. xsemua orang ada tahap keberanian yang sama.. sanggup menghadapi kesan atas sesuatu tindakan yang telah diambil.. ada yang terlajak berani.. ada yang sembang lebih.. belakang bukan main berani yer.. tpiiiiii bile kat depan, menikus... ceeeeiiiiitttttt.... ada juga spesis takut.. tpi dalam masa yang sama, nak jgak benda tuh.. masing - masing ada kelebihan dan kekurangn.. right?


sebenarnya dtg nye ilham mengemas2 blog aku nih.. sebab aku terkesima dgn love story between kim tan n eun sang... of course korean drama gagaggaga.. even dah repeat byk kali, masih bikin hati gua sentap gukgukgukguk nak2 lagi bile kim tan wat2 romantik dia geggegegge aku pulak yg xcited keh3 mne x cair yer.. sanggup buat apa saja utk org kesayangan dia.. siap nk pas share dia lagi... wah seh.. drama kan..

tpi in reality, susah kot nak jupe.. gamak yer ditinggal yer kalu suh buat pilihan.. alasan yer kejar wang dlu, then bru keep in relationship.. nak dua-dua tuh... tamak haloba tul.. tapi xpk perasaan pasangan yang kene tinggal sementara tuh.. tpi kalu aku jdi dia pun, belum tentu aku dapat buat keputusan yang tepat bah.. dua - dua sama penting... tepuk dada, tnya selera masing2.. selera aku simple jak.. nasi putih separuh, ayam greng, kuah... sayur xnak geggegegeggege

ok ok ok.. serius balik geggegege (wat lawak bengong lak minah nih).. aku pun ndak pasti sama ada aku punyai keberanian n passionate yang kuat untuk harungi dugaan - dugaan yang akan datang.. tomahan demi tomahan yang dilemparkan.. im juz a little human.. n love is blind... even aku rasa diri aku sudah bersedia utk hadapi, tpi in deep of my heart, masih ada getaran ketakutan.. menipu besar kalu aku ndak rasa takut sebesar zarah pun..

skunk aku harus nekad sepertimana yang kim tan buat dalam cite the heirs.. even akibat lepas keputusan dia tu agak terlajak melampau.. tpi demi cinta yang suci, dia sanggup hanrungi nya (cewah).... itu kim tan... ini aku... brani ndak? sanggup ndak?

jang shan az... if u want wear the crown, u must bear the crown.. 1 step closer...


No comments:

Post a Comment