Monday 19 March 2012

sungguh cemburu

sekian lama xupdate my blog.. xsangka tul ramai jgak yg nengok blog aku nih hahahhahah nk cite psl impian romantik ku lak ggeggee terkena virus gatal ari nih...

pagi tdi masa on the way nk g ofis, aku teserempak nga pasangan pakcik makcik nih... aku dalam kete lah.. aku tumpang jer.. teman sekerja aku de meting ari nih.. so naik kete dialah.. dah terlari skit timing kita org, so dia nk driff lah gagagga

ok2.. berbalik kepada pasangan pakcik makcik tdi.. siyes aku rasa cemburu giler tgk diaorg.. mne tak yer.. berjalan berdua2an di pagi yang dingin.. berpimpin tangan lak tu.. berborak2 (ntah pe yg diborakkan yer xtau jgak lah aku hahhahahhaa)... nampak sweet sgt... sungguh cemburu nga pakcik makcik tuh...

aku pun tpikir lah sama ada aku mmpunyai kesempatan tu x? bleh kah aku nga pasangan aku semai dan kekalkan perasaan sayang sampai ke nafas terakhir.. even aku tau skunk ni aku xde sapa2 lagi yg steady.. tpi xsalahkan kalu aku menaruh harapan dan impian..

aku xnak lah masa couple jer, bersayng2, berbaby2, beranje2.. tpi dah kawin t, pas 3 tahun ka 5 tahun ka.. si dia jalan kat depan.. aku lak jalan kt belakang nga anak2 yg berderet2.. (berderet ka gaggagaga?.. nk pegangan tangan apa ntah lagi.. kalu pgil sayang, si dia ckp 'awk ni kenapa? dah buang tebiat ka?.. (klu laki aku cakp lagu tu, mmg kne sepak laju2 lah)

sgt2 berharap bile aku dah kawin t, perasaan sayang antara aku nga si dia berkekalan sehingga nafas terakhir.. klu bleh aku nk jadi bidadari si dia di syurga... hatiku milikmu.... sungguh.,,, romantissss....

1 comment: