Saturday 4 August 2012

look so easy but feel so hard

sekian lme xupdate my blog.. bukan pe, duk sibuk urus my little hero... izz ayman aatif..


kini hidup ku bukan sendirian lagi.. no more duk baring2 atas toto depan tv.. duk membuta sepnjang hari... apatah lgi nk melayan cite korea ksygan ku..

giler terasa drastik perubahan hdup aku.. waktu tdo aku dah xt'atur cam dulu.. (klu dulu, lebih 8 jam aku membuta gaggagga).. xtvt aku skunk nih.. segala yer bermula dgn ayman.. tdo ku terjaga dgn tangisan si kecil yg kelaparan.. berkejaran ke dapur dgn keadaan separuh mamai utk buat susu.. si kecik pun duk lah nyot2 smpai abis smbl si ummi yer tdo ngeh3.. kasi si kecik mandi.. basuh poo poo dia (byk buchuk gugugu), msk bubur n kasi ayman makan.. xterhenti stakat tu ja.. nk melayan si kecik ni pulak.. bukan senang nk wat dia duk diam.. asyik merengek jer gugugugu

hari ni ayman buat perangai (mybe dia xsedap bdan kot)..  tercabar jgak lah tahap kesabaran aku nih.. dah tahap nk campak ke laut.. xleh nk bergerak lgsung.. nk ummi dia menghadap dia jer.. langkah seinci, siap.. tu dia.,... dia teriak smpai nk terkeluar anak tekak... pulak tu asyik nk dukung jer.. asal ummi ajak duduk, dia teriiiiiiaaaaaaakkkkk lgi... aku pun marah lah dia.. tertinggi suara sikit... mula2 tu my ayman wat muka sedih.. dia tunduk muka dia.. aku smbung membebel lagi.. agak yer dia xtahan dgr aku bebel, dia leh wat lak muka xbersalah nga tnjuk muka cute dia (lgi chumel dri gmbr atas tu geggegeggege)

yg pelik yer, dgn muka cute dia tu, leh wat aku tersenyum wlaupun thap kpenatan aku dah smpai limit dah.. ya allah.. syg ku ayman... ummi mtk maaf erk.. ummi syg ayman... muah3.. buchuk...


2 comments:

  1. hahahaha..tahap ksabaran akan meningkat la tuh nti yer..

    ReplyDelete
  2. hehehhehe sedang mempelajari yer... go go chayok Jang Shan Az!!!!!

    ReplyDelete