Wednesday 11 July 2012

bakery time

dlm duk berjimat, semalam dtg angin nk buang duit gegeggegegege ttbe semangat nk beli brangan yg dah lme aku nk beli tpi xterbeli2 (sayang duit puye psl gegeggegege)

 

bile bnda tu berada dlm genggaman, pehhhhhhhhhhhh rasa puas giler... malam tu terus test power.. mula2 tu agak kelam kabut.. sebab dah lme xwat nih gugugu dah kat 2 tahun gmak yer.. last aku wat masa raya 2010 kt my sweety home...

 

aku sepantas kilat mengeluarkan snjata aku.. aigooo.... mana pulak aku letak bnda alah ni... nihhh diaaaa resepi kek cokolat moist.... bahan2 semua dah lgkap n tersusun cantik.. yeah!!!! masa utk berperang nga tepung... like3..

 

dah siap semua dah... time to bakor plak.... dlam hati xputus2 doa mtk2 mjadi bnda alah yg aku wat nih... tolong lah... tulung... during bakor tuh, umah ku semerbak bau kek.... wangi yer.... wangiiiiiiiiii

 

dan akhirnya... berdebar2 nengok nih... alhamdulillah.. menjadi jgak gegeggege hapy giler smpai duk menari kat dapur tuh (irama latar, lalallalalalalallalalallalalala)... wah... sonokkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

harap maap.. gambar kek xsempat bik pun.. sbab dah tlampau xcited utk mcekik gagagaggagaggaga

1 comment:

  1. ape r..lain kali update la pic nye skali..bru la ade bukti skit nk pcaye bhwa kek itu mnjadi. lalalala

    ReplyDelete